marketing

Lekcja szermierki a turystyka Kubów szermierczych w Polsce jest dość sporo, ale niestety mają one zły marketing. Ciężko jest więc zachęcić młodzież do trenowania. Starzy mistrzowie odchudzą, a szermierka juniorka jest w tragicznym stanie. Już niebawem może się okazać, że sport, w którym się liczyliśmy będzie dla nas dyscypliną niedostępną, w której nie będziemy odnosili żadnych znaczących wyników. Szkoda, ale to polska rzeczywistość. W naszym kraju nie dba się o sportowców, nie ceni się ich wyników. Jednym z przykładów jest szermierczy klub w Szczecinie. Tam można spotkać trenujących juniorów i młodzików, trudno jednak w przypadku tego miasta mówić o szermierce seniorskiej. Klub jest stosunkowo biedny i nawet wtedy, gdy pojawiają się zdolni młodzi ludzie, to dosyć szybko rezygnują oni z uprawiania tego sportu. W Szczecinie zdecydowanie lepszy marketing ma piłka nożna (i Duma Pomorza, czyli szczecińska Pogoń). Niestety szufladkowanie dyscyplin w "mieście mistrzów" zabija polską szermierkę i zapewne przyszłość tego sportu w polskim wykonaniu. My jednak nie będziemy rozpatrywali problemów związanych z marketingiem i promocją tego sportu, ale spojrzymy na szermierkę pod kątem turystyki. To fajny sport, dynamiczny, taki, który potrafi zafascynować. A skoro tak jest, to dlaczego nie spróbować? Dlaczego nie wziąć szpady do ręki? Sami nie próbowaliśmy, ale z pewnością można się wkupić do któregoś z licznych klubów. My ze swojej strony polecamy klub BUDOWLANI TORUŃ. Dlaczego ten? Bo to klub toruński, w ten sposób można połączyć naukę fechtunku ... Turystyka i książki Turystyka jest dzisiaj niezwykle modna. Jest to sposób spędzania czasu i przede wszystkim wydawania naszych pieniędzy. Oczywiście robią to jedynie ludzie zamożni, których na takie wycieczki stać. Wielu z nich było już niemal wszędzie na świecie. Dzięki temu mają niesamowite historie, które mogą opowiadać, wspaniałe pamiątki oraz mnóstwo wrażeń, których nie da się przeliczyć na żadną walutę. Równie modne jak sama turystyka jest opowiadanie o niej. Wielu bogatych ludzi, którzy przeżyli niesamowite rzeczy w obcych krajach i innych dzikich miejscach, chcą się tymi wrażeniami podzielić z innymi ludźmi. Oczywiście wiąże się to z pewnym snobizmem bogaczy oraz z chęcią osiągnięcia dodatkowego zysku. Modne stają się, zatem wszelkiego rodzaju książki, które opowiadają o tych podróżach. Są oczywiście w normalnej cenie, ale mają zazwyczaj fantastyczny marketing. Trzeba jednak spojrzeć na te zdobycze książkowe z nieco innej perspektywy. Wiadomo przecież, że snobistyczni bogacze, którzy spędzali życie na podróżowaniu, nagle nie obudzili się z wielkim talentem literackim, pisarskim. Nie mogli, zatem sami sklecić jakiejkolwiek książki. Są zatem specjalni pisarze, którzy zrzekają się swoich praw do autorstwa książki, którą napisali na rzecz takiego bogacza i zostają za to odpowiednio wynagrodzeni i wydaje się, że wszyscy są szczęśliwi. Jako czytelnicy powinniśmy sobie zdawać z tego sprawę. Dzisiaj pisze książki o turystyce także mnóstwo osób medialnych, nie tylko dziennikarze, ale także zwykli prezenterzy, którzy pojechali w jakąś podróż i chcą na swoich wakacjach jeszcze ...
Katalog podstron